Header Ads

စုထားမိသမွ် MIUI V7.2 China Stable Rom Link မ်ား

စုထားမိသမွ် MIUI V7.2 China Stable Rom Link မ်ား
China Stable v7.2 ေတြခ်ည္း သီးသန္႔စုထားပါတယ္။ ရိုးရိုး Recovery Rom နဲ႔ Fastboot Rom ၂ခုလံုးပါပါတယ္။ လိုအပ္တာ မွားယြင္းတာရွိရင္လည္း ျဖည့္စြက္ ျပင္ဆင္ေပးၾကပါ။ :)
fastboot rom link ထုတ္ဖုိ႔ ကူညီေပးတဲ့ ကိုဂၽြန္ ကိုဉာဏ္ ထြန္း လင္း ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်။ :D
#Mi 5 (Gemini)
**************
#Mi 4S (Aqua)
**************
#Mi Note Pro (Leo)
**************
#Mi Note (Virgo)
**************
#Mi3,4 (Cancro)
**************
#Mi 4c (Libra)
**************
#Mi4i (Ferrari)
**************
#Mi Pad 1 (Mocha)
**************
#Mi Pad2 (Latte)
**************
**************
#RM Note3 Qualcomm (Kenzo)
**************
#RM Note3 MTK (Hennessy)
**************
#Redmi note2 (Hermes)
**************
#Redmi 2 (wt88047)
**************
#Redmi Note 4G dual sim (Gucci)
**************
#Redmi Note 3G dual sim (lcsh92_wet_jb9)
**************
#Redmi Note 4G single sim (Dior)
**************
#Redmi3 (Ido_xhdpi)
**************
#Redmi 1S - V7.2.3.0.KHCCNDA
အဆင္ေျပၾကပါေစ…
AungKhaingOo

No comments