Header Ads

Mi3/Mi4 Lollipop Custom Romတင္နည္း

Mi3/Mi4 Lollipop Custom Romတင္နည္း


[unicode]
Mi 4 မှာမတူညီတဲ့ Rom တွေကို system 1 မှာ တမျိုး၊ 2 မှာ တမျိုး ထည့်သုံးနိုင်ပါတယ်။ ဥပမာ System 1 မှာက Stable rom or Lollipop Android 5.1 သုံးပြီး System 2 မှာက dev rom ကိုထည့်ပြီးသုံးလို့ရပါတယ်။System 1 ကနေ 2 ကိုလဲ ၂ မိနစ်အတွင်း ပြောင်းလဲအသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ ဒီနေရာမှာ System 1 ကို Lollipop ထည့်ပြီး System 2 ကို dev rom ထည့်သုံးတဲ့နည်းအကြောင်းရှင်းပြပါ့မယ်။ လိုအပ်တဲ့ အချက်အလက်များနဲ့ ပြုလုပ်ပုံ အဆင့်ဆင့်ကိုတော့အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်ပါတယ်။
Mi 4 C နဲ့စမ်းသပ်ထားတဲ့ ပုံကိုကြည့်ပြီး၊ ပုံထဲကအတိုင်းပြုလုပ်နိုင်ပါတယ်။
[zawgyi]
Mi 4 မွာမတူညီတဲ့ Rom ေတြကို system 1 မွာ တမ်ိဳး၊ 2 မွာ တမ်ိဳး ထည့္သုံးနိုင္ပါတယ္။ ဥပမာ System 1 မွာက Stable rom or Lollipop Android 5.1 သုံးၿပီး System 2 မွာက dev rom ကိုထည့္ၿပီးသုံးလို႔ရပါတယ္။System 1 ကေန 2 ကိုလဲ ၂ မိနစ္အတြင္း ေျပာင္းလဲအသုံးျပဳနိုင္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ System 1 ကို Lollipop ထည့္ၿပီး System 2 ကို dev rom ထည့္သုံးတဲ့နည္းအေၾကာင္းရွင္းျပပါ့မယ္။ လိုအပ္တဲ့ အခ်က္အလက္မ်ားနဲ႕ ျပဳလုပ္ပုံ အဆင့္ဆင့္ကိုေတာ့ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါတယ္။
Mi 4 C နဲ႕စမ္းသပ္ထားတဲ့ ပုံကိုၾကည့္ၿပီး၊ ပုံထဲကအတိုင္းျပဳလုပ္နိုင္ပါတယ္။
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

credit to miuimyanmar.com

No comments