Header Ads

Mi account ဘာေၾကာင့္ ရွိသင့္သလဲ....

Mi account ဘာေၾကာင့္ ရွိသင့္သလဲ....
Xiaomi device ေတြကို အသံုးျပဳပီဆုိရင္ျဖင့္ mi account ဟာ အေရးပါတဲ့ အရာတခုပါ။
ဘာေၾကာင့္လိုမွာလဲ ေမးခဲ့ရင္ေတာ့....
၁။ theme ကေန အလြယ္တကူ ျမန္မာေဖာင့္(ေဇာ္ဂ်ီ)သံုးလုိ႔ရပါတယ္ root မလိုပါဘူး
၂။ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ဖုန္း ေပ်ာက္သြားခဲ့ရင္ ျပန္ရွာဖုိ႔အတြက္ အခြင့္အလမ္းေတြ မ်ားပါတယ္
၃။ Mi Cloud 5gb အလကားေပးသံုးထားတာမုိ႔ မိမိတုိ႔ရဲ႕ ဖုန္းနံပတ္ေတြ၊ လိပ္စာေတြ၊ note၊ ဓာတ္ပံုေတြကို သိမ္းဆည္းထားလုိ႔ရပါမယ္
၄။ အခုေနာက္ပုိင္း miui 7.1 မွာ bootloader lock ျဖစ္လာတဲ့အတြက္ မိမိအေကာင့္ကို မမွတ္မိရင္ အထဲကို အလြယ္တကူ ၀င္လုိ႔မရေတာ့ပါဘူး.....
ဒါေၾကာင့္ mi account ဟာ အေရးပါတဲ့အခန္းက ျဖစ္လာပါတယ္....
အေကာင့္ ဘယ္လိုဖြင့္မလဲ ?
အလြယ္တကူေျပာရရင္ေတာ့ ႏုိင္ငံတကာမွာ ဖုန္းနံပတ္နဲ႔ ဖြင့္လုိ႔ရပါတယ္..... ခ်ြင္းခ်က္အေနနဲ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာကေတာ့ telecom ေပၚမူတည္ပီး တခ်ဳိ႕က ရတယ္၊ တခ်ိဳ႕က မရပါဘူး...
ဒီေတာ့ ဖုန္းနံပတ္နဲ႔ အေကာင့္ဖြင့္လုိ႔မရရင္ မိမိတုိ႔ရဲ႕ gmail နဲ႔ အေကာင့္လုပ္လုိ႔ရပါတယ္.....
ေအာက္မွာ လင့္ေပးထားပါတယ္...
ဒီ့ကေနပီး အေကာင့္ဖြင့္လုိ႔ရပါတယ္...
Mi account ဖြင့္ရမယ့္ လိပ္စာ… https://account.xiaomi.com/pass/register
အခုေပးထားတဲ့လင့္ကို ၀င္ပါ.. ဖုန္းနဲ႔အဆင္မေျပရင္ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔လုပ္ရင္လည္း ရပါတယ္.. မိမိတုိ႔ ေမးလ္ထဲကို activate လုပ္ဖုိ႔ လင့္ပုိ႔လာခဲ့ရင္ အဲ့ထဲကို ၀င္လိုက္တာနဲ႔ အေကာင့္သစ္ရပါပီ....
တခ်ဳိ႕ကက်ေတာ့လည္း အေကာင့္လုပ္ပီး pw မေပးမိတာတုိ႔ တျခားအေၾကာင္းတုိ႔ေၾကာင့္မ်ား ေမ့တတ္ခဲ့ရင္ေတာ့ ေအာက္က လင့္ကို၀င္ပီး pw ကို reset လုပ္လုိ႔ရပါတယ္.. ေမးလ္ထဲကို ပုိ႔ေပးမဲ့လင့္ကေနတဆင့္ ၀င္ပီး pw reset လုပ္ႏုိင္ပါတယ္...
ေမ့တတ္သူမ်ားအတြက္ေတာ့ အဆင္ေျပမယ္ ထင္ပါတယ္ဗ်...
မိမိတုိ႔ mi အေကာင့္ကို လံုး၀မသံုးခ်င္လုိ႔ ဖ်က္ခ်င္တယ္ဆုိရင္လည္း ဖ်က္လုိ႔ရပါတယ္... ဒါေပမယ့္ မဖ်က္ခင္မွာ ေအာက္က ေရးထားတဲ့ နည္းလမ္းေလးေတြအတုိင္း မျဖစ္မေနလုပ္ပီးမွ ဖ်က္ပါ....
မဟုတ္ရင္ေတာ့ ဒုကၡနဲ႔လွလွ ေတြ႕ပါလိမ့္မယ္....
How to Delete Mi account permanent.. ..
1. Order history on mi.com 2. Information on en.miui.com (including account information. Account name cannot be used again after deletion.) 3. Data in Mi Cloud 4. Mi account in the phone (Please sign out your Mi account existing in the phone before deleting your account: Settings->Mi Cloud->Sign out) 5. Data in MiTalk 6. Data in Theme Kindly follow below instructions to delete your Mi account: Attention: If you have signed into your Mi account on your mobile phone, please do go to "Settings"-"MI Cloud"and sign out first. 1. Please visit: https://account.xiaomi.com/pass/del and sign in 2. Tick "Yes, I want to permanently delete my Mi Account and all its data". And then click "Delete Mi Account" 3. After that you need to pass through the verification page: phone number or email
4. Continue to click "delete Mi account" and the whole process will be finished
အဆင္ေျပၾကပါေစ….
Tout Pi

No comments