Header Ads

Nick Name For Xiaomi Handsets

Nick Name For Xiaomi Handsets

** Mi Series **
Aries - Mi 2
Pisces - Mi 3 - TD
Cancro - Mi 3 / Mi 4 - LTE/WCDMA
Ferrari - Mi 4i
Libra - Mi 4c
Aqua - Mi 4s
Gemini - Mi 5
......................
** Note Series **
Virgo - Mi Note
Leo - Mi Note Pro
Hydrogen - Mi MAX
.....................
** Redmi Series **
HM2013023 - Redmi 1 - WCDMA
Armani - Redmi 1S - WCDMA
HM2014811 - Redmi 2 - WCDMA
HM2014813 - Redmi 2 - TD
Ido - Redmi 3
......................
*Redmi Note Series **
Lcsh92_wet_jb9 - Redmi Note 1 / 3G-MTK
Gucci - Redmi Note 1S
Dior - Redmi Note 1 / 4G
Hermes - Redmi Note 2
Hennessy - Redmi Note 3 (MTK)
Kenzo - Redmi Note 3 (Qualcomm) / Redmi Note 3 Pro
........................
** Tablet Series **
Mocha - Mi Pad
Latte - Mi Pad 2

Share By https://web.facebook.com/xiaomimyanmarservice/

No comments